Madeira dag8

5 mei 2016 - Madeira, Portugal

Donderdag 5 mei 2016 (dag 8)  Terugvliegen met Germania Airways naar Düsseldorf.

08.00 u  Lekker opstaan en ontbijten. Daarna alles ingepakt. We hebben meteen uitgecheckt en betaald. We zetten de koffers en rugzakken in de kofferruimte. We gaan nog enkele geocaches zoeken in Funchal. Bij de derde en vierde geven we het op na lang zoeken.

We nemen een terrasje in het centrum en genieten nog maar een keer van de lekkere cappuccino.In het park in het centrum ligt cache nummer 5. Deze vinden we mbv een ander Nederlands stel, zodat we deze ook kunnen loggen. Dus 3 caches op Madeira. Nog wat gekletst en dan terug naar het hotel.
We chillen nog 2 uur bij het zwembad van het hotel.

15.20 u  We worden met het busje opgehaald dat ons naar het vliegveld van Funchal brengt. We boarden en wachten op het vliegveld.

17.25 u  We vliegen met Germania Airways terug met vlucht ST2328.

22.15 u  We komen aan op Düsseldorf. We hebben de bagage binnen een half uur.
We gaan op zoek naar onze auto op P23 (langparkeren)
Auto snel gevonden. We rijden binnen een uur terug naar huis.

23.45 u  We zijn weer thuis. Even later komt Luuk binnen van het werk. Dit was dus de vakantie naar Madeira in 2016. Een prachtig groen, eiland dat bij Portugal behoort. Men spreekt hier Portugees maar ook goed Engels en Duits.